Könnyen kezelhető járműkövetési szoftver

Milyen a jó járműkövetés? Milyen is a jó járműkövetési szoftver? Ami a mi rendszerünket illeti büszke vagyok a könnyen kezelhető felhasználóbarát és mindenkor átlátható szoftverünkre.


Nem egyszer esett meg, hogy az ügyfél pont ezért választott minket. Sőt arra is volt példa, hogy felhívott minket, mivel már régóta van felhasználói joga a programunkhoz, -egy nagy fuvarozó cégen keresztül aki szintén a mi járműkövetésünket használja- hogy fuvarban lévő szállítmányait nézegesse. Most saját értékesítői autóira gondolt. Már ismerte a rendszerünket, de javasoltam neki nézzen körbe a piacon, ne egyből minket válasszon. Elküldtem ajánlatunkat 17db autóra. Három másik cég hasonló termékét is megtekintette. Már várta a hívásomat. Felhívtam kimentem hozzá és felajánlottam neki egy teszt lehetőségét. Azt mondta eleget látott, használja a rendszerünket, ismeri az árainkat. A többi rendszer sokkal kevesebbet tud, és a szoftver kezelhetősége meg sem közelíti a miénket. A fő kérdése pedig az volt, hogy hoztam-e magammal szerződést. Mindig felkészülten megyek tárgyalni. Táskámban persze ott lapult a szerződés, és miután mindenről tájékoztattam, aláírtuk.


A fenti példa nem egyedi eset számomra, hiszen igen gyakran, már a bemutató során beleszeretnek szoftverünkbe, hiszen valóban könnyen kezelhető, átlátható. Még egy új; járműkövetési szoftvert még nem látott felhasználó számára is fél óra alatt elsajátítható az alaphasználata. Mi meg ugye ahol lehet segítünk. Support csoportunk pedig azonnal segít ha mégis elakadnának. Bár többnyire bent unatkoznának ha m ás dolguk nem lenne, hiszen nem nagyon hívogatják őket mivel nem is akadnak el. Bocs support ha olvasod. :) Regionálisan országszerte képviseljük cégünket, megtakarítási tanácsokat adunk, hogy hogyan használhatják még jobban ki rendszerünket, hiszen korlátlan flottakövetési funkcióval rendelkezünk, amiket igény esetén cégre szabunk.


A könnyen kezelhető járműkövetési szoftver segíti a felhasználókat, hogy a rendszer adta lehetőségeket könnyen és hatékonyan kihasználhassák.


Ne higgyétek el nekem az időtényező fontos, hogy nem mindegy menyit ülsz egy feladat felett, ha az órák kemény küzdelmét radikálisan lecsökkentheted. Inkább próbáljátok ki, és győződjetek meg róla.


Nincsenek megjegyzések: